Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Καληνύχτα

...Ναι φίλε
εσύ την έφερες.
Εγώ τη μεγάλωσα.
Εσύ την αγάπησες, εγώ την τραγούδησα.
Με τα δικά σου χέρια στάθηκε όρθια. 
Για να περπατήσει όμως ζήτησε τα δικά μου.
Της έδωσες χάρη και χρώματα
μα τον κόσμο της όλο,
τον είδε στα μάτια μου.
Της έδειξες  δρόμους ελεύθερους 
που άνοιγα χρόνια ολάκερα 
για 'κείνη εγώ.
Εσύ τη χτένιζες 
το κορδελάκι στα μαλλιά της όμως
ήταν δικό μου.
Έτρεχε κι έκοβε πρώτη όλα τα νήματα
για σένα.
Για να φτάσει όμως ως εκεί,
εγώ την οδήγησα.
Εσύ πλήρωσες για το κανάτι
που μου πρόσφερες.
Εγώ για το κρασί που σε κέρασα.
Ναι φίλε.
Χάσαμε τη γυναίκα
κερδίσαμε τον άνθρωπο.
Χάσαμε την αγάπη
κερδίσαμε την ιστορία της.
Μαζί ακούσαμε
το θόρυβο της φυγής της.
Το πέρασμά της όμως
το κερδίσαμε για πάντα.
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου