Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Τρελοάνοιξη

Άνοιξη ερωτεύτηκε κι από χαρά της κλαίει,
καλοκαιράκι ακολουθεί και πονηρά της λέει:

- Δρόμους θ’ ανοίξω στα σπαρτά νυφούλα να περάσεις
δώσε στους μήνες μου φιλιά για να τους καλοπιάσεις.

- Να μην ελπίζεις σε χαρές που τις γιορτάζουν άλλοι
κι όνειρα πλάθεις γιορτινά σε ξένο προσκεφάλι.

Άνοιξη πέφτει στο νερό και κολυμπά με νάζι,
καλοκαιράκι ζωηρό περνά και την πειράζει:

- Αν μου χαρίσεις μι’ αγκαλιά σταφύλι θα κεράσω
και τ’ άνθη που ‘χεις στα μαλλιά μ’ αφήσεις να τα πιάσω.

- Τρία αγόρια δροσερά μου τα ‘χουν χαρισμένα
και τα ποτίζω με νερά που είναι αγιασμένα.

- Άνοιξη τρελοάνοιξη μαζί μου μη πεισμώνεις 
ξέχνα τις άλλες αγκαλιές και μη με αποδιώχνεις.

Στου Αλωνάρη τη νυχτιά γείρε για να πλαγιάσεις,
και στο κορμί του Θεριστή αμαρτωλή θ’ αγιάσεις.

- Έχω τον Μάρτη αδελφό κι οδηγητή τον Μάη
και τον Απρίλη εραστή που ξέρει ν’ αγαπάει.    


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου